220451 otrium founders ab2a0e original 1470212930

Zes ton groeigeld voor Otrium

De Nederlandse fashionstartup Otrium haalt zes ton nieuw groeigeld op in een ronde die wordt geleidt door Keadyn.

Dat maakten de partijen zojuist bekend. Het is de tweede financieringsronde voor het bedrijf van oprichters Max Klijnstra en Milan Daniels in vrij korte tijd. Eerder dit jaar investeerden de oprichters van Funda, Media Monks & Albelli al twee ton in de snel groeiende startup.

Otrium is een marktplaats waar bekende en opkomende modemerken samples tegen betaling aanbieden. Belangstellenden, fashionlovers, hoeven niet meer stad en land af te reizen, letterlijk, om de hand op een sample te leggen. De merken versturen vanuit hun eigen voorraadopslag de bestelling direct naar de klant. De marktplaats groeit met meer dan tienduizend ingeschreven leden per maand en tekent wekelijks nieuwe merken op.

Met het nieuwe groeigeld wil de startup zijn vleugels buiten de Nederlandse landsgrenzen gaan uitslaan. Daarnaast willen Klijnstra en Daniels binnen twee jaar in totaal driehonderd internationale mode merken aansluiten.

Martijn Don van Keadyn:

Otrium is de nieuwe challenger op het gebied van online-modestocksales.

Over Otrium

Otrium is een nieuw modeplatform waar exclusieve sales van designermerken worden aangeboden. Word lid en scoor als eerste de meest prachtige items van de mooiste merken! De beste designermerken bieden hun exclusieve sales aan in private shops via Otrium. Om toegang te krijgen tot deze private shops moet je inloggen en het desbetreffende merk volgen. Gekochte producten worden door het merk zelf verstuurd via hun eigen warehouse. Je kan iedere stap van je bestelling gemakkelijk volgen via je je eigen account.